OPDRACHTGEVERS

Echte opdrachten van echte bedrijven

Bij O&O krijg je actuele opdrachten van echte opdrachtgevers uit instellingen en bedrijven. Of je nu in leerjaar 1 of in je examenjaar zit, dat is voor iedere klas hetzelfde. De opdrachten betreffen een probleem binnen het bedrijf dat nog niet is opgelost.

Voorbeeld?

We zijn inmiddels allemaal gewend aan de inchecksystemen van het OV. Voor de NS-stations heeft de firma Talis die ontwikkeld. Voordat de incheckpaaltjes er daadwerkelijk stonden, zijn leerlingen uit klas 3 van het technasium met dit systeem aan de slag geweest. Zo ook met de fietshuursystemen van Keola. Een ander voorbeeld is het ontwikkelen van diervriendelijke buitenverlichting boven een fietspad nabij een ecoduct. Of het ontwerpen van een robotarm voor MOBA in Barneveld. MOBA is een bedrijf dat sorteermachines voor eieren ontwikkelt en produceert.

Van de GGD tot Natuurmonumenten, van Rijkswaterstaat tot de Vogelopvang in Naarden, van FrieslandCampina tot Strukton, we zijn binnen geweest.

Ook opdrachtgever worden?
We zijn altijd op zoek naar nieuwe bedrijven en instellingen die leuke opdrachten voor onze leerlingen kunnen verstrekken. Met veel ouders van onze (oud-) leerlingen hebben we een goede samenwerking opgebouwd.

Wilt u onze opdrachtgever worden? Neemt u dan contact op met onze coördinator technasium (technator):

Kick-off foto’s

Een aantal eerdere opdrachtgevers